Podrobnosti záznamu

Název
    Place in mind: measuring an image and managing a brand (case study of small Moravian towns)
Autor
    Frantál, Bohumil
Konference
    CONGEO 2007 - Regions, Localities and Landscapes in New Europe (27.08.2007-31.08.2007 : Brno, Česká republika)
Jazyk
    anglicky
Typ dokumentu
    konferenční příspěvek (zahraniční konference)
Zdrojový dokument - monografie
    Regions, Localities and Landscapes in New Europe
Strany
    S. 17-20
Poznámky
    Překlad názvu: Místo v mysli: měření image a management značky (na příkladu malých moravských měst)
    Rozsah: 4 s.
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z30860518
Předmětová kategorie
    image management
    place branding
    place image
    regional identity
Klíčové slovo
    Brand
    Case
    Image
    Managing
    Measuring
    Mind
    Moravian
    Place
    Small
    Study
    Towns
Abstrakt (česky)
   Článek se zabývá teoretickým vymezením a vzájemnou souvztažností konceptů územní (místní, lokální, regionální) identity, image místa a utváření značky místa (place branding), a v kontextu marketingového diskurzu analyzuje a diskutuje některé praktické konsekvence těchto fenoménů na pozadí současných globálních (sociálních, ekonomických a environmentálních) procesů a výzev.
Přispěvatel
    AV ČR Brno, Ústav geoniky
Kód přispěvatele
    AV ČR, ÚG
Zdrojový formát
    U
Datum importu
    8. 8. 2012